Fredagsmorgon

Åh igår när jag stupade i sängen var jag nära på o överväga att inte ta en morgonpw men i morse så gav jag mig fan på det ändå o 05.50 stod jag utanför dörren och gav mig iväg på en redig pw med några korta löpsträckor. Hur skönt är det inte? Jag älskar det! 

Jag har funderat lite på varför jag kör på o ständigt har fullspäckat schema. Tror mkt det har med o göra att jag är rädd o hamna där jag var förut. Rädd o börja slappna av o bli en softis igen. Men jag måste lära mig o lugna ner mig för senaste veckan har jag typ svamlat o glömt saker o Gud vet vad. O känner mig bara som en stor flodko just nu o har ångest för o behöva visa mig på stranden. Måste verkligen kämpa med insidan. Det får ta tid så länge de går åt rätt håll. 




Kommentarer
Postat av: Victoria

Pw på morgonen verkar så himla skönt. Ska försöka komma mig upp själv på det innan man börjar jobba. Känner själv att man orkar mer om man har fullspäckat dagarna i ändan, man hinner inte sätta sig & slöa ner sig.

Svar: Ja det är riktigt skönt =)
mittfatass.blogg.se

2014-05-24 @ 23:13:11
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0