Fredagsträning

Var helt slut i skallen efter jobbet idag men for direkt till gymmet och brassade av ett arm och magpass. Helt okej med energi med tanke på hur trött jag var innan. Ogillar ju när det är mkt folk men jag körde verkligen mitt race o det var så himla skönt att äntligen börja släppa på dessa spöken i huvudet o faktiskt köra på oavsett hur mkt folk det än är. Men det kändes fint i både triceps och biceps. Ogillar dock när folk tar upp maskiner o de är flera som kör. Man blir ju aldrig klar. 
 
Så ikväll blir det att grilla med min T. Grilla kyckling, hemmagjorda potatisklytor, sallad och hemmagjord tzatziki på kvarg. Man kan ju faktiskt göra bra men god mat även till fredagar.
 
Känner mig jävligt lyckligt lottad som har en så fin dotter (som dock trotsar hur mkt som helst just nu) en sambo som jag verkligen vill vara med resten av livet, ett hus, tillgång till att få träna, frisk kropp och ett jobb som jag trivs med (även om jag bara är vikarie och inte är mitt drömjobb). Så vad fan kan man mer kräva egentligen? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0