Grymt pass

Åh var helt speedad när jag kom till gymmet och kände så mycket glädje. Passet gick kanon o en del höjningar blev det. Speciellt i axelövningarna. Detta är så jag. Jag vill aldrig sluta o träna. Älskar varje sekund (typ).
 
I bänkpressen kör jag fortf bara med 20kgs stången (har ju inte varit så seriös med börstmusklerna innan) men idag gick det förvånansvärt lätt så kanske ska ge mig på en liten ökning nästa gång. Så himla svårt när man inte har någon som passar en i den övningen. 
 
Så har precis fått i mig lite lunch i form av kycklingfilé, hemmagjorda potatisklyftor och lite tzatziki gjort på kvarg m. grönsaker. Kan ju inte bli bättre. Mums!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0