Helgen susade förbi

Åh då vare söndag igen. Vilade även i fredags o mådde bra sen på kvällen efter jobbet. Vaknade upp på lördagen och mådde strålande. Så tidigt på morgonen gav jag mig ut på en pw hade jag tänkt men slutade med att jag tog PB i löpning o sprang konstant 5 km utan o stanna. Rätt bra tempo hela tiden med. Det trodde jag inte om mig själv som knappt löper. Så blev totalt 6,5 km. Under tiden så tänkte jag på Emma i BL sm själv löpte igenom en tävling och jag bara försökte tänka på henne  titt så bra de blev. Så var så grymt nöjd när jag kom hem. Tror sjukdom/vila gjorde susen!
 
Kvällen svullades det mat i mängder och idag när jag vaknade så var jag fortf i matkoma  min mage gjorde så ont. Att jag inte lär mig!  Min mage klarar inte av den där mängden mat. Så var på gymmet med värk i hela magen så orkade knappt stå så blev ett halvdant o ofokuserat armpass o avslutade med tung level på crosstrainern i 20 min. Se vilket århundrade jag lär mig att min mage inte tål för mkt fett o socker. Så nu typ börjar magen kännas rätt okej. 
 
Så nu vill jag att det ska bli måndag och vanliga rutiner igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0