Måndag

Landat i soffan till BL. Att få sätta sig i soffan var de skönaste jag gjort på länge. Bara varit hemma o sovit sen i lördags em annars varit på jobbet så känner mig ganska mör i skallen. Är lite katastrof på jobbet med så kommit hem o bara varit så himla frustrerad så det som gjorde min dag var o få hämta hem min prinsessa som var såååå himla glad. Hon gav mig så mkt energi bara att jag fick se henne så glad. Så när hon somnat for jag till gymmet och brände av 70 min konditionspass. 30 min på crosstrainern på maxad level och sedan 40 min på löpbandet. Pw varvat med löpning. Så grymt skönt o himla nöjd. 
 
Såg att lindahls kvarg hade fått lite nya smaker som de bara va sötningsmedel i så testade en nu på kvällen. ALLTSÅÅÅÅÅ så himla god. 
 
Blev en selfie på jobbet nu i helgen. Haha. Nä nu måste jag kolla vidare här o sen stupa i säng för kl ringer 05.00 för gymtime!




Kommentarer
Postat av: Tessan

I vilken butik har du köpt kvargen ?

Svar: Finns på både Ica o Coop :)
mittfatass.blogg.se

2014-05-13 @ 07:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0