Morgongym

Gymmet imorse. Härlig energi, ökning i marklyften igen och inte ont i underarmarna. Tjoho! Blir o lasta på ännu mer nästa gång för kändes inte ens tungt idag. Blev rätt svettig. Energin kom väl från gårdagens ätardag. Råkade bli en idag med vilket jag inte behövde kände jag men tur arr de är en ny dag imorgon. Blir o ge mig ut på en pw alt löpning imorgon bitti. Vill få ut så mkt av den lediga tiden med min familj så får bli lite mer konditionsträning då gymmet öppnar sent. 
 
Här får ni en liten uppdatering på russinmagen oxå.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow ser riktigt bra ut!! Har du fb

2014-05-25 @ 05:45:50
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Jossan

Vad fin och duktig du är! :)

2014-05-25 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0