Söndag och vilodag igen

Då äre söndag igen. I fredags blev det välbehövlig vilodag och hade så grymt mkt energi när jag for till gymmet igår morse. Rygg och baksida axel fick sitt. Ökningar i vissa övningar. Marklyften var nice och fick inte ont nångång i underarmarna under den övningen så lastade på hela 10 kg mer. Fortfarande kör jag inte det tyngsta än för vill nöta den övningen till 100 %. Sen vare jobb jobb igår kväll. Idag jobbar jag 7-21 så blir vilodag idag. Skönt ibland o ladda batterierna. Jag behöver verkligen lära mig det. 

Fick förfrågan vad jag heter på instagram. Lägger typ aldrig upp träning där eftersom jag skriver här som dagbok. Men heter inhatewetrust. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0