Tisdag

Morgonträning blev det igår. Bröst, mage och axlar fick sitt. Var lite småseg men blev ett bra pass och jag har träningsvärk i tuttarna idag. Dock känner jag mig som 7 svåra år idag och ska snart iväg på ett 12 timmarspass. Haha fy fan, brist på jobb är det ju inte för min del iaf. Inte konstigt att man är helt slut. Men blir vilodag, dels för att det är långpass och för att jag känner mig konstig i örat o går ner lite i halsen.
 
Jag har funderat hur min sommar kommer se ut med träning. Jag ska jobba 100 % och fota en hel del bröllop som har så sjukt mkt efterarbete och gymmet kommer inte ha lika bra öppettider som nu. Ja det återstår o se. Kanske blir mer konditionsträning till sommaren. 
 
Sen är mitt huvud bombad av hur jag ska göra framöver med allt som är för mig o min familj. Åh ja det kommer behöva funderas på 1000 gånger till. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0