Torsdag

Blev gymmet imorse. Skulle ha kört igenom nya passet men fick bara ta delar av det då jag har haft ont i framsida lår pga löpningen igår. Så vissa magövningar fick jag byta ut som inte alls gick o göra pga låret. Men armarna fick sitt. Kämpa dips men gick igenom helt okej. Ökning i bicpes och gjorde enbart två benöning och ena var knäböj som är på schema men som är utan smithen! Tung stång utan stöd men jag kunde tom lasta på mer denna gång än PT-passet och klarade alla seten utan problem och just i den övningen kände jag inte av låret. Så kände mig riktigt stolt. Skönt när man kommer ur de där läbbiga områdena och vågar sig på andra nivåer.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0