Torsdag

Hade ju som sagt en rutten dag igår. Hatar när det blir sådär för blir genast livrädd att hamna där jag var förut. Men idag är det bra och rev av ett riktigt härligt konditionspass förut. Stog o trampade på crosstrainern i 30 min. Riktigt tung level och sedan gick jag över till löpbandet och körde löpning varvat med pw i 30 min. Var riktigt svettig efteråt. 
 
Var ett tag sen jag stog på löpbandet i bara linne och jäklar i min låda vad det har hänt grejer på överkroppen såg jag i spegeln som är på sidan om löpbanden.  Vill skala av mer fett men ska vänta lite till innan jag börjar med det. 
 
 



Kommentarer
Postat av: :)

vad heter du på instagram? :) får man följa dig där?

2014-05-09 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0