Torsdag

Var på gymmet igår med faktiskt efter jobbet o körde på crossen bara 30 min sen var jag lagom död. Har mest ork innan jobbet o nu känner man verkligen skillnad. 

Har haft ont i skinkorna hela dagen o va nära på att strunta i o åka o träna när jag lämnat A på dagis men fick nån energi ändå o åkte o körde styrka för hela kroppen. Tacksam som fan att jag tog tag i mig själv för fy tusan vad skönt de va även om de känns som om man är tillbaka på ruta ett. Tog inte alls tungt utan kände mest bara på kroppen. Benen körde jag med enbart kroppsvikten. 
får bara acceptera att jag kommer få köra såhär även om det kommer o va svårt o ta in.

Så strävan just nu är att förebygga för att orka mer o försöka o inte springa iväg allt för mkt men mest för att underhålla så man har lättare o komma tillbaka sen. 

Här har ni en bild på den reda stora magen. Nej nu måste jag jobba vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0