27 april

Ja då är den 27 april här. Jag får börja äta godis och chips och sånt igen, är jag sugen? Nae. Var och köpte lite mat åt Alva förut och tänkte köpa choklad bara för att men sket i det och glad blev jag att jag gjorde det valet.
 
Ska aldrig mer ha förbud igen. Blir bara värre och suget blir så nått enormt stort. Valmöjligheter är det bästa enligt mig. Man väljer vad man vill äta och jag äter nu något snask om jag VILL. 
 
Man märker nu att kläderna här hemma som jag hade innan graviditeten tom börjar bli förstora. Tog på mig en tshirt idag som slutat mitt på kärlekshandtagen och som jag idag kunde dra ner över halva röven. Man blir lika chockad varje gång. Skulle på ett sätt vilja stanna upp och inse, hur stor är jag nu egentligen? Är mycket tankar kring min kropp just nu. Men jag har ett mål jag ska slutföra och jag hoppas att huvudet kommer fatta när det den ser är spegeln ser bra ut. 
 
Btw så blir det ingen träning idag, har mycket och göra och precis lämnat Alva som för första gången ska sova borta för vi ska på stor jobbfest med T jobb. Första alkoholintaget kommer även ske idag på över 1 år så är lite orolig men ska ta det väldigt lugnt. Vill gärna träna imorgon men dricka och träning är ju ingen bra kombo. Möjligen en promenad.

Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

Stör mig lite på att man är uppväxt med att det alltid ska finnas godis och snacks i närheten och att man ska unna sig, oftast är det inte så gott som man föreställt sig ändå.

Svar: Ja eller hur. Varför äta bara för att man får och för att det finns? Ja jag tycker om att det finns valmöjligheter här i livet :)
mittfatass.blogg.se

2013-04-27 @ 11:38:21
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0