söndag

Åh är måttligt trött o vara utan internet. Sega som bara den o jag trodde vi skulle fått de i fredags men icke. Så de verkar som om de kommer ta tid men hoppas i början av veckan.

Skulle ju ha skrivit mina förra veckans resultat i fredags efter jag trodde jag kunde ha suttit vid datan men vet ni vad? Jag har BARA 0, 9 kg kvar till startvikt!!!!!! Trodde inte de va sant. Jag skulle bli överlycklig om vågen visade dom rätta siffrorna på fredag men det återstå och se då, har börjat komma på lite nya mål som jag ska berätta mer om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du är bra! Längtar tills du får tillbaka ditt internet!

Puss och kram till dig och din fina familj

2013-04-07 @ 20:48:01
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0