Måndag

Oj har inte skrivit på flera dagar. Dagarna rullar på.
 
Var ute och löpte/pw i fredags morse. Gick inte alls bra med löpningen, var helt slut och blev tjock i halsen så tiden blev inte alls bra. På kvällen blev det utgång och dansade i x antal timmar och var riktigt svett när jag tog bilen hem vid 2tiden. Tänkte dricka först men höll mig utan och drack bara pepsimax och 2 små alkoholfria drinkar så så mycket "skit" blev det inte som tur var.
 
Var så skönt sen på lördagen att kunna få åka till gymmet tan problem. Körde igenom kroppen. Konditionspass ute känns lättast just nu när gymmet har sommartider, kanske blir lagom och bara köra mest kondition nu fram tills T går på semester och sedan börja med styrkan igen. Kanske man droppar lite lättare nu fram tills dess. Ja vi får se. Känner inte längre paniken av att det går sakta neråt, det får ta sin tid om det måste det. 
 
Söndag blev en vilodag och min lilla familj tog en runda på stan. Nu börjar det ju seriöst bli kul att prova kläder! Herregud, man blir lika chockad varje gång när man kan ta en mindre storlek och jag gillar det! Fick med mig en skjorta, ett par shorts och en tshirt. För kläderna här hemma sitter som sopsäckar. Längtar till hösten då man kan köpa jenas osv.
 
Ja, ärligt talat så kan jag tycka att storleken på mig själv börja vara där jag vill att den ska vara. Jag har aldrig sagt att jag vill vara en pinne eller så. Jag vill vara kurvig och muskulös. Sen när jag känner mig "där" så kommer det bli mycket mer fokus på styrkan för att få fram de former jag vill. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du !

2013-06-10 @ 14:45:18
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0