Träning

Att man kan bli så glad av att få träna. Det är inte klokt. Längtar till väldigt många favvoövningar just nu så vill typ köra styrka hela tiden, helst nu, ivrig som satan för att det är så kul haha o så måste jag vila imorn. Jag måste verkligen bli bättre på att verkligen ta ordentliga vilodagar så kroppen får hinna med bara det att det är så jäkla tråkigt o vila. 
 
Var och körde lite triceps och bröst efter jobbet och fick riktigt bra kontakt i dipsen idag och det var kämpigt men körde många set. Vill ju lixom bara få köööööööööra nu igen! Pratade även lite med han som är PT på gymmet och ska nog försöka investera i några timmar. Han hjälpte mig även lite med tips för o nå chinsen eftersom jag har tappat lite intresse för o lära mig de då de knappt går framåt men blev riktigt laddad av det igen. Nej nu ska jag sluta svamla och gå o sova ordentligt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0