Söndag

Söndag är här och dagen har flytit på. Åt bara ett äpple under hela jobbnatten. Kändes konstigt o äta nattetid. Men sov några få timmar på fm o sen full rulle fram tills BC. Ny release och fy satan i helvetet vad jobbigt det var men jag älskade den! Kände mig så himla stark o även fast jag höll på o dö flera gånger ville jag bara kämpa vidare och glädjen bara öste ur mig. Svettig som aset blev jag också. Trodde jag inte med de få timmarna till sömn. 

Så sitter nu på jobbet igen o är astrött just nu. Tog med träningskläder o hoppas på att jag kan få åka o träna direkt när jag slutar vid 07 o sedan sova efter de. 

Känner mig sådär superladdad med både mat o träning. Jag älskar att mitt liv ser ut såhär idag. Denna träning har verkligen räddar mig. 

Lite matbilder från idag. Frulle på 2 ägg, skinka, kvarg o jordgubbar. Middag på tortillabröd, kyckling, grönsaker o kvarg.  








Kommentarer
Postat av: dietist

jag skulle skippa alla dessa jordgubbar och frukter, triggar enbart sötsuget!

Svar: Tack för omtanken men känner inte att jag har de problemet. Äter inte frukt allt för ofta heller :)
mittfatass.blogg.se

2014-03-31 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0