Torsdag

Tror jag har en tjej som drar med sig hem en massa baciller från dagis för jag tror jag håller på o blir sjuk. Känner verkligen att det är något skit i kroppen. Kunde knappt hålla mig vaken igår på jobbet var tvungen o läga mig i soffan när jag kom hem och på bodycombaten fanns det ingen energi alls. Så hoppas skiten bryter ut snart eller försvinner för detta mellanting är ju värdelöst.
 
Rygg och bicepspasset gick väl skapligt idag med tanke på att jag som sagt inte känner mig 100. Chinsen gick förvånansvärt bra konstigt nog så det var ju kul. 
 
Har ett fotojobb på g som kommer gynna min träning riktigt mycket och jag bara längtar för det kan hjälpa mig att nå de där svåra områdena och utvecklas ännu mer. Berättar mer om det när jag vet mer.
 
Nej nu ska jag fixa lite innan A vaknar så blir det lek och bus fram tills jobbet kallar!
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0