Gott bröd o träning

Ja ammningen gör en ju lagom senil iaf. Inga bilder tagna än men träning har blivit gjord. Igår fick jag in en promenad och gjorde även övningarna när barnen sov. Helt otroligt, orkade redan plankan på knäna på 2x1 minut och övningarna känns redan typ lätta? Förstår inte att jag redan orkar så pass mkt. Så det är riktigt peppande! 
 
Idag blev det en promenad innan jag hämta A på fsk. Så sammanlagt blev de 3,5km med barnvagnen o höll på o dö upp för backarna. 
 
Maten går bra än så länge. Har ett såntdär bigpack med chokladbollar hemma som min ammningshjärna gäääääääärna vill äta upp men jag har hållt mig. Bakade istället detta bröd gjort på kvarg, havregryn, fiberhusk, bakpulver, linfrön och brödkryddor. Mums! 




Kommentarer
Postat av: Louise

Riktigt duktigt! Dör efter typ fem sekunder i plankan^^

Svar: Jag tror jag har o tacka att jag har tränat så mkt innan graviditeten :)
mittfatass.blogg.se

2015-04-29 @ 10:26:31
URL: http://sizesixteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0