Om mig

Liten presentation om mig så ni får ett hum om vem jag är och vad jag pysslar med =)

Jag heter Emma och är född 89. Bor i en liten håla med min kille utanför Norrköping vid namn Finspång. Det jag pysslar med på dagarna just nu är att jag pluggar till ekonomiassistent som ä en vuxenutbildning på distans och är klar till sommaren -11. Strävar efter så pass bra betyg som möjligt. Håller även på att ta körkort och lägger även stor energi på det då det är ett stort mål jag har och det går väldigt bra så hoppas på att vara klar inom 1-2 månader.

På min övriga lediga tid så älskar jag som sagt och träna. Att få kämpa och ta ut sig till max är det bästa jag vet. Den träningsform jag tycker mest om är dans i olika slag.

Har även en stor passion för fotografering som jag dock inte har visat upp här i bloggen men det kanske kommer.

Är annars en glad och pedant tjej som kan ha riktiga humörsvägningar ibland (;)). Är en tjejig tjej som även håller på med inredning, smink och hår.

Ja det är nog så man kan förklara mig bäst =)


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

du är alltså lika gammal som mig :D

lycka till med körkortet, vill också ha ett!

2011-01-28 @ 10:22:20
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0