Riktigt kul lördagskväll!

Måste bara säga att jag hade en riktigt kul kväll igår. Vi satt först på en utepub och pratade och kompisarna drack lite men jag höll mig till vatten. Jättemysigt var det. Sedan blev det utgång. Jag dansade som en tok, gick verkligen lös! Tog för mig på dansgolvet och kände mig typ smal? Nej men jag kände mig mer självsäker och svetten bara rann på mig. Hur kul som helst var det. Älskar att dansa. älskar att dansa nykter! Jag trivdes verkligen som fisken i vattnet. Gårdagens dans blev den dagens träning.

Idag var jag på gymmet en sväng och invigde min nya träningsskor. Kände som man studsade fram. Dock fick jag ont i fötterna av dom eftersom jag inte är van. Brukar få de utav alla skor. Men man kände verkligen att musklerna användes på ett helt annat sätt. Så än så länge gillar jag dom skarpt! Vet ni va, jag joggade i 10 minuter i sträck och hade jag inte fått så himla ont i fötterna hade jag lätt fortsatt. Det gick verkligen kalas. Var inte trött eller något och hade en bra andning. Har även hittat en mirakelkräm för mina benhinnor men det skriver jag om lite senare för nu blir det tacopaj! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh de e ju så fina, vill ha de som är rosa runt. var de på rean?

2011-07-03 @ 23:00:06
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0