Snart lider även denna dag mot sitt slut

Vad gör ni mina trogna bloggläsare?
Själv sitter jag här och äter lite jordgubbar och redigerar lite bilder. Känns som om jag har hunnit med ganska mycket idag. Blev en smoothie till frulle idag och 2 riskakor till mellanmål. Jobbade 7-11 och sedan så lunchade jag med min käre sambo. Dock så åt jag ½ kebabrulle då och åt sedan den andra delen till middag. Tur att dom inte är så stora från det stället vi köpte på. Blev även sen o tvätta och städa en massa här hemma och sedan blev det att åka iväg och träna. Gick 40 minuter på löpbandet. Gick sådär jävla fort idag med och blev knappt svettig? Konditionen har helt klart blivit bättre. Kunde hållt på mycket längremen fick ont i magen och sen så ville min käre sambo hem.

Hoppas på att kunna nå mitt lilla mål som jag satte upp att gå ner 4 kg till midsommar. Har ju gått ner 2,5 utav dom. Går jag ner dom kilona så har jag 1 kg kvar till mitt andra delmål och då har jag även gått ner halva mitt stora mål som jag har till att börja med. Har bestämt mig att jag ska gå ner minst 20 kg till att börja med. Sedan får jag se hur jag mår över mitt utseende! Håller tummarna för mig själv. Varför jag gör denna resa är för att jag till stor del vill må bra i psyket. Jag vill för en gångs skull under mina (snart) 22 år vara nöjd med mig själv och våga visa upp mig själv för den jag är! Jag gör detta för mig och ingen annan!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Du kommer klara det galant :) Vad gott med kebabrulle, på ett vis är ju det bättre än annan mat, som pommes och liknande, anser jag :) Hoppas du når dina mål, men det är jag säker på :)

2011-06-15 @ 21:39:29
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0