Mörbultad kossa aka träningsfreak

Ja, jag mår riktigt fint i kroppen just nu ska jag säga er. Har träningsvärk i precis hela överdelen av kroppen och jag kan knappt röra mig. Känner mig som en uppstoppad mörbultad ko. Inte nog med det är det inte illa av mig att jag var på gymmet en fredagskväll! Fan här är vi peppad!

Det ända som finns i mitt huvud just nu är *träna träna träääääääna, när ska jag träna, när får jag träna, när har jag tid att träna, jag vill träna nuuuuuuuuu*


En megasvett Emma från igår, men glad för det :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är ! Som dom säger allt som är värt att ha här i livet kommer inte utan att man får kämpa för det, så fortsätt kämpa ! :)

2011-05-07 @ 12:50:47
Postat av: Sandra

Är det dina naturliga naglar du har målat franska? Eller har du gjort förlängning själv igen? Jätte fina iallafall! =)

2011-05-10 @ 17:07:59
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0