Peppelipepp!

Underbart fint väder idag. Ruskigt sugen på en promenad men det blir det inget idag. Har ju faktiskt redan varit och gymmat armar/axlar/bröst och sedan blev det 55 minuter gympa. Dock hade jag önskat att det var mer kondition i passet för var mycket styrka för ben och mage med. Men hoppade o skuttade som en idiot då konditionen var så svettig vart jag allt. Riktigt nice att på 3 dagar redan vara uppe 245 minuter träning.

Dock så tror jag inte min kropp gillar mig just nu, iaf inte mina skuldror, är helt mörbultad, men då känner man ju att man har gjort något vettigt =)

Nu: Fixa lite här hemma
Sen: Jobba 14.30-16 dagen därpå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du! :) men är du grym eller grym, 245 min, najs!att du orkar när du jobbar också!



Förebilderna kommer sen, just nu är jag alldeles för få kg ifrån den bilden tycker jag och vill gå ner först..

2011-10-12 @ 15:17:12
Postat av: Anonym

Hejja dig duktig du e!!



Vilken fin bild på dig :)

2011-10-12 @ 20:18:14
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: smalendag

va duktig du är! ska ta mitt pickpack och gå till gymmet nu jag med!

2011-10-13 @ 10:48:01
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0