Taggad som aldrig förr!

Hej min kära vänner! Nu har vi landat i den nya lägenheten och det känns så otroligt skönt! Vi har bara städningen kvar i andra lägenheten och sedan att packa upp alla prylar som vi är på god väg med. Jag bara äääälskar våran nya lägenhet, blir kanske några bilder på den.

Men nu till det som bloggen handlar om; vägen till att jag ska bli nöjd med mig själv och min kropp. Idag är jag på ny kula efter flytten. Jag är taggad som aldrig förr. Maten och träningen har varit kalas idag. Äntligen!

Jag var och powerpalkade på gymmet kl 07.00 (!!) imorse. Aldrig tränat så tidigt men blev visst så idag. Så blev powerwalk i 30 minuter och sedan gick jag ner och simmad 30 minuter. Kändes otroligt skönt efteråt.

Maten har bestått av frukost; 2 knäcke med ägg på den ena och ost på den andra. Lunchen; tacosallad. Middagen; Kycklingsallad. Blev visst inga mellanmål tyvärr men det hoppas jag på imorgon.


En dimmig morgon - En jobbande Emma

Kommentarer
Postat av: n00bis

Vilken underbar start på dagen. Bra jobbat =D

Ser fram emot bilder på lägenheten ^^

2011-09-27 @ 03:43:00
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

JÄVLAR vad smal du blivit i ansiktet!

2011-09-27 @ 22:11:15
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0