Tankar kring mitt första mål

Sitter och har tankar kring mitt första mål, dvs komma tillbaka till den vikten jag hade kommit till innan jag blev gravid så jag kan fortsätta där jag var. Men nu i efterhand så har jag tänkt efter lite och jag har ju även en till grejer som förändrar mig och det är ju måtten. Vet ju inte alls om måtten och kilona hänger ihop nu efter en graviditet. Ska bli kul och se om de går hand i hand ner till utgångsvikten eller om det går fortare med måtten eller vikten. Tur jag har sparat måtten så jag har något och utgå ifrån. För det är verkligen helt otroligt vad en kropp kan förändra sig och magen är ju typ "platt" nu MEN väldigt sladdrig så den drar väl fortfarande ihop sig får man hoppas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0