Damppass

Kände mig riktigt dampig idag på dagens pass. Full av energi och sprette i hela kroppen. Lyssnar på töntmusik som mcfly och one direction. Riktig gladmusik. 
 
Jag har så jäkla delade menar just nu om mig själv. Fått väldigt mycket konturer på kroppen men känner mig så jäkla tjock. Speciellt runt mage och höfter. Hatar o känna såhär. Vet inte om de har o göra med att man varit så pass stor innan och sen varit gravid på det och sedan gått ner i vikt så man är så pass "sladdrig" där. Jobbigt är det iaf och har riktigt komplex för det. Men ska försöka koppla bort detta för det tar så mycket energi.

Kommentarer
Postat av: linah

näj fokusera inte på det. Du som har gjort så stora framsteg! Det är bara hjärnmonster som försöker förstöra för dig. Var stolt istället och lyssna på all musik som gör dig glad. Kram

2013-07-23 @ 16:21:16
URL: http://www.checkpointshape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0