Dåliga vanor

Jag börjar bli riktigt sur på mig själv. Veckorna funkar kalas med maten och allt men sen kommer helgen....Inte för att jag typ äter mer än vad någon annan gör på en helg så blir det ändå massa skit med. Jag har ju inga krav eller förbud när det gäller maten men nu måste jag sporra mig själv lite för och få ett stopp på detta. Har tjuvvägt mig lite nu i helgen och det är inga roliga siffror. Så nu är det INGET godis, chips, ja vad som helst som gör att man äter för mycket av det på helgen fram tills jag är där jag var innan jag blev gravid.
Jag blir bara svullen och känner mig allmänt otymplig
 
Så bara sätta igång idag - direkt! Blir ut och gå i solen om ca 30 min (kan ju inte påstå att jag har svårt med träningen iaf)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0