Benpass,ny favvoövning och drömmen om en snygg röv

Trodde jag skulle vara död när jag åkte till gymmet 5.45 imorse. Var död när jag la mig igår efter dubbelpass men hade riktigt svårt och sova inatt men när jag gick upp var jag jättepigg och även under hela passet. Blev ben som vanligt på måndagar, gillar att börja veckan så.
 
Testade en övning som jag velat testa men som jag gärna inte velat göra med för mkt folk i närheten och idag passade jag på. Denna övning var det jag testade och fastnade direkt. Vilken kontakt man fick med röven och det brände fint och svetten droppade från näsan. Känner redan nu att träningsvärken kommer smygande. 
 
 
Jag har ett mål med min röv och det är att få två halvcirklar som står ut, hård och fast. Inget som händer över en natt tyvärr men kämpar, det gör jag. En vcker dag ska jag vara där.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så grym! Så himla fin i kroppen

2013-11-18 @ 12:55:12
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: linah

ah den måste jag prova, ser sjukt jobbigt ut dock.
Du gör otroliga framsteg! bra jobbat!!!

Svar: Ja den var grymt jobbig, men man fick bra kontakt :D
mittfatass.blogg.se

2013-11-18 @ 16:55:01
URL: http://checkpointshape.blogspot.com
Postat av: Linda Jungarå

Överlägset bästa övningen för baksida lår och rumpa tycker jag är raka marklyft med hantlar. Man brukar få sådan sjuk träningsvärk att man typ knappt kan gå :S

Svar: Jag känner inte så mkt i raka marklyft, mer än i baksida lår. Får även lite halvkramp i händerna men jag jobbar påt, har ju inte kört så länge heller med den övningen, dock ska jag testa o köra i cabeln med rep o se om det känns bättre :)
mittfatass.blogg.se

2013-11-18 @ 17:14:05
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Linda Jungarå

Se till att knipa med rumpan och lyfta med rumpan/baksida lår inte så mycket med rumpan och armarna/händerna men visst blir det jobbigt att hålla tunga hantlar och liknande. Jag brukar köra med remmar när jag kör den övningen så att inte händerna behöver ta så mycket stryk.

Svar: Ja jag försöker o "avlasta" armar o händer. Men tror det bara är o övaövaöva :)
mittfatass.blogg.se

2013-11-18 @ 18:49:10
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0