Torsdag

I tisdags kväll blev det milen med fina A. En riktigt välbehövlig promenad och hade pulsklockan på mig för en gångs skull så brände 580 kalorier. Riktigt nice. Har dock varit lite svullen i halsen men klädde mig varmt och kände av det igår med när jag var på bodycombaten men ville testa och se. Började o svettas väldigt fort men försökte och tog de ganska lugnt. Dock var jag helt mörbultad i kroppen igår kväll av lite för mkt träning. Känner av halsen idag men inget som har brytit ut. Seg det där men se om jag ska försöka vila tors-lör och se om det ger med sig alt bara åka upp och gå en kortis på löpbandet. Vill inte bli sjuk. Har en riktigt menssvullen mage så det äär inte klokt. Vet inte när den var så svullen senast så det tar ju en del energi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0