Morgonträning

Älskar verkligen morgonträning. Vaknar till ordentligt. Skrev ju att jag skulle till gymmet igår kväll men T kom hem senare än vad han sa och gymmet stänger 20.30 vilket suger så blev inget. Körde bara plankan här hemma. Så gårdagens träning fick bli imorse istället, men gick ju bra det med då det bara var jag och en till där. Sjukt skönt. Blev även detta styrkepass ganska så lugnt/lätt så jag inte blir sjuker igen, kör nog så veckan ut och kör på som vanligt nästa vecka. Så körde ett par övningar för axlar, triceps och bröst och avslutade med 15 min intensivt på löpbandet.
 
Några övningar som kördes;
Militärpress
Axellyft framåt med viktskiva
Hakdrag i cable
Sidolyft med hantlar
 
Pushdowns i cable
Triceps pullover i cable
 
Cable cross over
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Var någonstans tränar du? Trivs du där?

Svar: Jag tränar på medley, finspång. Ja det gör jag, önskade dock att öppettiderna var bättre :)
mittfatass.blogg.se

2013-09-05 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0