Supertaggad för träning men..

Jag är så himla supertaggad för träning så är så himla surt att jag inte har mitt schema klart! Vill ju utvecklas! Vill strama till och fylla ut. Inte nog med de så öppnar gymmet kl 10 imorgon vilket suger som fan. Finns ju faktiskt vi som vill träna tidigt pga barn. Jag vill ju lixom va med lilla A när det är fint väder.
 
Blö, så är i valet o kvalet om jag faktiskt bara ska gå en promenad imorgon bitti igen o sen förhoppningsvis ha mitt schema klart tills på tisdag och börja med det då.
 
Annars tycker jag att det är grymt skönt att påsken är över. Ätit godis men inte i så stora mängder faktiskt så det har varit skönt MEN jag har ätit mat som bara den vilket min mage absolut inte gillar. Så känner mig vätskefylld och magen ser gravid ut i 6e månaden. Jag är ständigt hungrig nu förtiden så det är ganska jobbigt även om jag fyller på med ordentligt med mat. 
 
Nej nu ska jag sluta klaga så får dagen bli som den blir imorgon. Så nu blir det o gå o kolla till kycklingfileerna som är i ugnen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0