Spontanspinning

Såg att de var spinning 30 min under tiden alva va på dagis så jag bokade in mig på de. Tänkte att jag får köra i den takt de går. Kämpigt! Kunde bara sitta o trampa o ökade motståndet lite då och då men inte så mkt mer. Kände lite flås men var tvungen o sitta rakt med ryggen hela tiden då den ömmade en hel del. Men träning är lycka för mig. Jag måste få träna. Så fort jag inte får träna blir jag nedstämd som bara den men nu när jag ha fått gjort lite småträning, i lugn takt, inte så länge så blir jag genast så mkt gladare. 
 
Men imorgon måste jag vila. Jobbar 8-16 och har inte jobbat ett dagpass på jättelänge. Se vad kroppen säger o
det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0