Träning,träning

Påbörjade ett inlägg förut men råka stänga ner så nu ska vi se. Jag fick ihop 5 dagar med någon form av träning förra veckan, ja det är ju varken långa eller tunga pass men hur lycklig? Denna vecka har sett ut såhär; måndagen gick jag på 30 min spinning, tisdagen var först lite lätt styrka för överkroppen och sedan gick jag även på 30 min spinning, julafton vila, igår gick jag en promme på 20 min men fick så mkt sammandragningar så fick stanna till flera gånger och idag så satt jag på cykeln i 30 min o körde lite tempoväxlingar. Lyyyyycka! Värken i bäcken är så mkt bättre! Tror verkligen det har gjort sitt o inte jobba så mkt o även varit en del julledigt. Mindre lycka är att jag nu är efter julhelgen är 16 kg tyngre. Blä! Jag bara hoppas att det kanske planar utför snart för vågen verkligen sticker iväg men om jag kanske får träna lite såhär så kanske det jämnar ut sig. Men jag är inte bitter, efter varje dag som går så är jag ett steg närmare att få träffa den lille o ett steg närmare o få bli mitt gamla jag igen. Jag är så sjukt peppad på o få börja o träna normalt igen så det inte är sant! 

Här får ni en bild på tjocko, satt o kolla igenom bilder på mig sen april-juni i år, nej jag är inte alls bitter ;) hooden sitter sådär lagom snyggt över magen o sen de största slappaste byxorna på de så de går lätt o träna



Kommentarer
Postat av: Nina

Ååh jag längtar något fruktansvärt efter att kunna träna igen :( jag har fortfarande så ont i mitt bäcken, så tyvärr är träningen väldigt begränsad eller i princip obefintlig. Vill bara läka så jag kan få bli mitt gamla jag igen 😩

Svar: Åh din stackare! Jag förstår att det är frustrerande när huvudet vill en sak men kroppen inte är med på samma plan =/
mittfatass.blogg.se

2014-12-27 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0