Söndag

O helgen rinner på som vanligt. Mamma ville vara barvakt åt A en sväng igår så då passade jag och T på att åka o träna tillsammans. Körde igenom ett helkroppspass och fick lite hjälp av T i vissa övningar. Nackdelen med att träna själv är ju helt klart att de gånger man behöver lite hjälp så blire lite svårt. Men lastade på som bara den i bicepscurlen med stång och fick hjälp där med de få reps jag klarade men de ska fasen gå en vacker dag. Körde även lite marklyft som har legat på hyllan ett tag. Men gårdagens pass resulterade iaf i riktig träningsvärk i lats, röv och baksida lår så något bra blev de även om jag föredrar o splitta upp muskelgrupperna. 
 
Så idag har det varit vilodag och gjort lite matlådor för veckan. Jobbar 16-16 så behöver verkligen planera upp maten för ikväll och imorn så jag får med mig allt. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0