Torsdag och fredag

Igår när jag lämnat A på dagis åkte jag o rev av 50 minuter på crosstrainern. Satan vad tungt det var. Svetten lackade. Men sånt gillas. Sen när jag jobbade på kvällen blev det vattengympa. Känns ju helt ok att man har brukare som tycker om o träna. 
 
Så idag blev det rygg, baksida axel och mage. Ett kanonpass för fick så sjukt bra kontakt med både latsen o skuldrorna. Det känns så befriande o få använda kroppen. Jag försöker verkligen o inte tänka på att man "måste" få en snygg kropp av träning utan att mer att man mår bra både psykiskt och fysiskt av det oh har så mycket mer energi. En "snygg" kropp är bara en bonus. 
 
Ett exempel är när jag jobbade kväll o så förr i hemtjänsten. Jag ville bara smälla av för jag var trött o orkade ingenting. Jag var mkt tung och tränade knappt. Nu när jag är lättare och tränar regelbundet kan jag ha gått upp kl 5 på morgonen o sen ändå när jag jobbat kväll o slutat kl 22 ändå vara någorlunda pigg. 
 
Ett stycke bild på min rensa-ogräs-outfit och lite av min lunch igår.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0