Jag älskar träning!

Lite frånvaro av att jag haft föööööör mkt o göra helt enkelt med en kombination av en trötthet från någon annan värld. Så känt mig helt slut på alla plan utan någon som helst energi och bara varit som en robbot som matat framåt. Inte nog med det så har min jäkla problemmage krånglat konstant sen i torsdags och varit lika uppsvälld som en ballong och denna jäkla smärta. blä! Träningen har blivit av men inte med min älska-tränings-känslan. Så nu ska jag andas. 
 
Jobbat 7-16 idag och sedan blev det hem för middag/matlådefix (blev ej av igår för jag höll på o självdö) och leka/förbereda A för natten och sedan satte jag mig för bildredigering. På jobbet ville mina ögon knappt vara öppna men en brukare vill åka till en affär men vi fick gå så blev 70 min promenad i blåsten. Hade en liten ge-upp-känsla idag. Men nu på kvällen bestämde jag mig för att sparka mig i arslet och komma ur bekvämlighetszoonen och åkte faktiskt till gymmet vid halv 8. Nu i efterhand var det fasen dagens bästa beslut. Så nu sitter jag här färdigträning och jäkligt nöjd och vet varför jag älskar att träna.
 
De må vara lite för mycket med allt ibland men träningen är fan en del av mig nu. Den gör mig väldigt glad, min kropp mår så bra och allt i vardagen är så pass mycket lättare. Älskar känslan av att kroppen får i sig bra mat (okej inte alltid på helgerna då ;)) för att jag vill att den ska orka, jag vill att den ska må bra. 
 
Ja det blev iaf ett triceps och magpass idag. Det var fokus och det känns nu i efterhand. Jag vågade köra mitt race. Love it! Dipsen gick kanon och snart är jag fasen där! Nej nu ska jag duscha och sen lägga mig för morgondagen ser i stort sätt likadan ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0