Promme

Blev en promme igår på kvällskvisten. A o jag va ute ca i timme. Det var riktigt skönt! 

Skulle ha åkt o tränat idag när jag lämnat skruttan på dagis men så blev de inte. Såklart hade hon fått en massa kliande o onda utslag inatt så hon/vi har inte sovit ett skit och tillslut stog jag inte ut mer så gick upp med henne strax efter kl 04. Va bättre på morgonen men kom tillbaka vid lunch så hon fick va hemma från dagis. Om hon inte blir hemma imorn med då ska jag träna innan kvällsjobb. 

Satt o kolla igenom min mobilalbum på datorn sen strax innan sommaren o fy fan vad jag redan har förfallit. Min kropp har verkligen exploderat o kan ju inte säga att de påverkar min redan deppiga skalle ännu mer. Urk!!! Menmen, kan ju trösta mig med att tiden går så fort så snart är man där igen. 

Nej nu ska jag jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0