De va ett tag sen

Ja det var ju inte igår jag skrev här tyvärr. Väldigt många anledningar faktiskt. Dels för jag har haft så ÄCKLIGT mkt o göra så jag verkligen har känt mig nedstämt o bara orkat bry mig så lite som möjligt av allt. Sen har jag varit sjuk var o varannan dag sen A började dagis så träningen har ju inte gått så himla bra om man säger så vilket har varit frustrerande. Sen har jag fortfarande ont i min rygg så när jag har tränat så har jag inte kunnat träna som jag velat.
 
Men jag är typ på fötter igen vilket känns skönt. Frisk, försöker göra de bästa med ryggen o tränar inte supertungt o tänker mig för. Just nu tränar jag för att det är en del av min vardag, ska förklara mer framöver. Vet inte hur mkt jag kommer uppdatera här de veckorna som kommer MEN jag kommer fortsätta om ett par veckor som vanligt igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0