Då var det dax igen!

Nu är våran lilla tjej äntligen här! Hon kom i fredags med raketfart. Som jag har längtat! Hon mår kalas och vi fick åka hem samma dag. Igår tog vi en liten premiärtur med dubbelvagnen runt området vi bor i i lugn takt. Den kommer gå varm kan jag säga er så fort man kan börja gå normalt. Bäckenet är ju lagom rörligt men vet ni va? Jag har inte en ända smärta från fogarna eller rygg. Mår så fruktansvärt bra i kroppen. Har inte mått såhär bra på 9 månader, är inte det sjukt? Ja förutom att man har lagom ont i magen då och riktigt ömma och tunga bröst.
 
Vågen hamna på 22-23 kg + denna gång som känns helt okej. Magen har dragit ihop sig fruktansvärt mkt på 2 dagar. Är riktigt vattenfylld fortf men det försvinner ju med tiden o sen alla extra kilon av fett lär väl rinna av så småningom oxå. Längtar riktigt nu av att få åka till gymmet men ska inte vara för ivrig o stressa på kroppen så det ger bakslag. Måste låta den återhämta sig.
 
Men vad hungrig jag är! De sista veckorna av graviditeten var jag knappt hungrig men nu! Böh! Känner sug av mat konstant så blir tokig så måste försöka tänka mig för. Dock så måste jag typ hetsamma just nu då fröken var en tungviktare och låg på gränsen till o vara för tung så för att hon ska hålla vikten så måste hon käka mkt nu i början.
 
Ska se om jag kan få till en bild på kroppen imorn så jag har en förebild igen, ska se vart jag även har bilden på några dagaer efter jag hade fött A o se om det är stor skillnad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0