Härlig söndag

Ja då var de söndag och sista dagen när vi alla är hemma tillsammans så imorgon börjar allvaret och även kosten ska skötas nu, de har varit alldeles för mkt fika de senaste 2 veckorna.  Jag har förberett lite pannkakor till frukost och stekt nötfärs till lunch tills imorgon. Ska bli intressant o se hur man ska få ihop vardagen men alla andra klarar ju de så se ska nog gå. Bara o planera. 

Var ute o gick själv nu på kvällen o gick i ett ganska högt tempo i 40 min. Kände mig lite ansträngd efteråt så kanske skulle gått lite lugnare. 

Imorn kör jag träningsprogrammet igen. Blir 3 dag i veckan. Har lite träningsvärk sen igår men känner inte av de så mkt? Trodde jag skulle få brutal träningsvärk. Älskar o se hur kroppen fungerar. 

Se om jag hinner med o ta lite mått o vikt imorgon. Även någon bild. Kan ju råka glömmas då jag har två till o hålla koll på haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0