Asbra pass!

Yey igår tog jag mig verkligen en vilodag (jordens värsta jäkla träningsvärk i röva och baksida lår så har haft svåååårt o böja mig ner) vilket resulterade i asbra pass på gymmet imorse. Blev brös, axlar och mage. Kan ju säga att det var trööööööögt o nå ner till hantlarna dock. Jag provade även att göra armhävningar på knäna och har ju hänt lite sedan förra gången jag prova då jag höll på o dö av 1. Nu körde jag på 10 st. Ökning i lutande hantelpress och hantellyft framåt. Avslutade kvällen med milen med A och mini. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

BRA jobbat! Om du tycker armhävning på knä är svårt så testa i TRX-en jag tycker det är enklare att anpassa vinkeln och därmed motståndet där :-) Gött med träningsvärk, jag kämpar för att få nån men den håller sig envetet borta :-D

2015-08-07 @ 15:35:23
URL: http://mindrefett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0