Full rulle

Valt att inte vara aktiv här den senaste veckan då jag har styrt med dop som var i lördags. Har tränat på bra och tog vilodag i fredags och igår. Kan säga att det gjorde så jag fick ett grymt bra benpass idag. Det var så jobbigt så jag ville bara skrika tillslut. Prövade även och köra denna maskin fast jag hade röven ca 10 cm upp från sitsen och höll i själva skyddet runt vikten. Avslutade även med att prova "nya" trampmaskinen som kom in när jag var gravid. Dra åt helevete vadd jag höll på o avlida när jag hade stått på den i 5 minuter efter att redan ha tagit kol på ben och rumpa. Även magen fick sig en lite runda också. Annars blev det milen nu på kvällen med lillskrutta och A. Så nu pulserar skinkorna och låren är helt varma. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0