Lördag

Ligger o slöar i solstolen (kors i taket för denna rastlösa kropp) efter en shoppingtur med mini. I onsdags gick jag 7 km och i torsdags gick jag 8,6 km (tror jag den sträckan är) och igår så tog jag gymmet när de öppnade. Gillar verkligen o träna så tidigt. Man kommer igång på ett helt annat sätt och passet blir mer effektivt. Se vad T säger om att köra mer sådana pass. Skulle ju va skönt om man fick till 2-3 sådana pass i veckan och resten blir anpassat efter när på dagen jag kan. Man orkar med barnen på ett annat sätt och har kvällen över till annat. Snart drar ju schemana igång igen och då vill jag ju börja med BC igen. Längtar som en tok. O även mamma-bebispasset drar igång nästa måndag. Har lite mått o skriva in med.



Kommentarer
Postat av: madelene

hej emma! jag har läst din blogg länge, i många år. har fastnat för dina fotografier och framförallt dina bröllopsbilder. jag och min sambo ska gifta oss nästa år i augusti, och jag har många gånger tänkt att jag gärna skulle vilja att du tog våra bilder :) hur kan man komma i kontakt med dig gällande priser osv, om du nu ens fotar utanför din vänskapskrets? :) stor kram! madde

Svar: Hej! Vad kul att höra :) maila mig på [email protected] :)
mittfatass.blogg.se

2015-08-24 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0