Sjuk och billös

Åh allt känns lite lagom ruttet just nu. Blev sjuk förra måndagen och den där jäkla hostan sitter i fortfarande. Kände mig frisk igår, lr typ iaf. Men våran bil gick såklart sönder i söndags o ska skrotas så just nu är vi billös. Så gick till dagis imorse (skönt o småröra lite på kroppen) med barnen och hostade hysteriskt typ varje minut bara för man ansträngde kroppen. Så nej inte frisk än. Så nu kommer man typ inte kunna åka till gymmet förns vi har löt hur vi ska göra med bil eftersom gymmet ligger på andra sidan i denna håla. Hade varit en sak om det var i sommras för då kunde man ju cykla men nu är det ju snorhalt ute. Se om det får bli mer promnader och sedan så fick jag ett hantelset av min bror så blir att köra helkropp med de vikterna så man får någon styrka. Kanske kan åka med A nån kväll till gymmet om hon ska dit. Så känns som om jäkligt mkt glädje är borta såhär till jul. Vill verkligen träna och det får mig och må så himla bra psykiskt. 
 
Men jag ska inte ge upp. Ska bli frisk först o sen får jag se vart vi står i allt efter det. Har ätit skit hela veckan med så känns ju knappast bättre. 

Kommentarer
Postat av: Marina

Fy va trist :-( Du får tokdansa med barnen och försöka hitta hemmaträning som är rolig!

Svar: Ja jag får försöka med något sånt =)
mittfatass.blogg.se

2015-12-02 @ 07:41:27
URL: http://Mindrefett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0