Sjukt dålig dag men ändå bra

Idag valde mina kottar att vakna 04(!!) så för att ens orka med denna dag ( med tanke på hur mkt trots det varit idag) drog jag till gymmet vid 07. Kände mig så sjukt sliten så de var inte sant men så såg det ut som om jag och en tjej ( en tjej som jag såg mkt i somras på gymmet och som man ser då och då som går och tittar sig själv i spegeln hela tiden) skulle gå åt samma maskin så hon fråga om jag skulle ha den vilket jag inte skulle men se så sa hon att hon brukar se mig där och att hon tycker att det hänt massor på mig varje gång hon har sett mig. Hur kul är inte det och få höra av nån? Hon var riktigt gullig med vilket jag inte trodde innan. Så det passet gick sedan lite bättre. Körde rygg, mage och biceps. Åkte även upp nu på kvällen och körde 50 min på crosstrainern.

I lördags körde jag ett riktigt bra benpass, söndagen blev det axlar och bröst som även det blev bra. Igår körde jag 30 min på crosstrainern och 30 min på löpbandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0