Fredagkväll

Hejhopp! Blev ingen vattengympa i tisdags morse heller. Så tråkigt men i onsdags kände jag mig skaplig och gick på vattengympan på kvällen. Det kändes kanon! Lite sammandragningar men kände ingen smärta under tiden. Var lite öm igår så satt bara på cykeln hemma i 15 min (som vi lånat av svärmor). Idag skulle jag ha gått på 30 min spinning på fm men hade ont i bäckenet så valde att gå på vattengympan nu på kvällen. Känner inte alls mycket av det och kommer granaterat gå fram tills jag ska föda. Haha! Känner mig inte alls bekväm o visa mig i bikini men kör på ändå. Köpte ju en baddräkt i början men blödde ju så mkt då så har ju inte gått förns denna vecka men nu är den baddräkten förliten. Så hoppas jag kan hitta en ny imorgon. Blir även o vila lite imorgon.
 
Så nu avnjuter jag en skål med mosade hallon, kvarg, banan och kokos. MUMS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0