Måndag

Ja då var det ny vecka igen. Har precis stått o stekt pannkakor till frukosten imorn, så jäkla gott.
 
Jag som skrev att jag kände mig skaplig i kroppen, haha, ja en brukare på jobbet ville även ta en promenad på lördagskvällen när jag jobba och han typ rusa fram o magen va stenhård hela vägen o jag hade så himla ont sen i bäckenet, kände inget av cykeln lr promenaden på dagen men efter den promenaden på ca 25 min så var värken enorm i blygbenet och typ in i bäckenet under skinkorna och kunde inte ligga på sidan o sova för att de gjorde så ont att benen gick ihop. Vaknade upp igår och hade lika ont typ o va jobbigt när man belastade bara ena benet. Hade bokat in mig på 30 min spinning idag men den var bara o avboka. Så tråkigt. Dock känns de lite bättre nu.
 
Hade bokat mig på vattengympa imorgon bitti o tänker nog gå på den ändå och försöka vara försiktig med benen. Har tänkt o gå flera gånger men för mkt ångest över o visa upp min kropp så har avbokat varje gång o gjort något annat istället. Mår ju så bra av o få röra på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0