Värkelivärk

Var även på vattengympa i måndags kväll. De var så himla skönt! Vilade igår men idag är värken enorm! Har bokat mig på vattengympa ikväll men vet inte om jag vågar gå, kan de bli värre montro? Vill ju såååååå gäääääärna få träna! 
 
Även en bild på gårdagens lunch, man märker att man inte rör på sig så mkt längre för jag är typ aldrig hungrig. Orkade inte ens äta upp detta som jag åt till lunch o då var de bara lite sallad, lax o lite kryddad kvarg.
 
Ja nu peppar vi till april så man får bli sitt vanliga ja igen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elena

Härligt med vattengympa! :)

2015-01-30 @ 19:17:20
URL: http://baraelena.se
Postat av: Joline

Hej igen, jag har följt din blogg förut och nu när jag är igång och bloggar igen letar jag upp mina gamla favoriter. Kul att få titta in hos dig och om jag förstår rätt så väntar du en liten till! Va kul! Fast jobbigt också såklart!

2015-02-04 @ 21:26:24
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0