De går åt rätt håll

Igårkväll tog jag med mig mini och mötte upp A för milen. Grymt skön promenad kan jag säga.
 
Imorse drog jag till gymmet och körde igenom mina ben och armar och mage. Blev ett bra pass. Körde knäböj, utfall, höftlyft och benspark utan vikt samt framsida/baksida lår i maskin med vikt. Triceps blev i cable samt liggandes på bänk med hantlar (vet ej vad den heter) och biceps blev bamsen samt i cable med rep.
 
Det som går åt rätt håll är att det hänt ytterligare lite på kroppen. Vågen Står på lite minus. Har helt plötsligt inte ens 10 kg kvar till där jag var förra sommaren. Men jag vet inte ens om jag måste ner dit. Får se vad mina mått säger. Tar några små delmål i taget och den ena är -1,9 kg och det får ta den tid de tar. Jag tränar för att jag älskar det samt terapi och man har så pass mkt mera energi och ork och äter bra mat för kroppen behöver det (såklart det fikas och gottas ner det är sådana tillfällen)
 
Nej ikväll blir det ut med några tjejer när barnen somnat o dricka lite alkoholfira drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0