Tjoho

Fullt ös som vanligt. Söndagen bjöd på en promenad på 8km med S i vagnen. En med mkt energi! Igår brakade jag av ett bröst/axlar/magpass och provade även att trampa på crosstrainern vilket gick kanon! Var så grymt skönt o åkte där ifrån med ett leende. Hela familjen gick sedan en promme på 5 km.

Idag blev det rygg och baksida axel. Lite ökningar, är snart ifatt med vissa vikter som jag tog innan. Stog sedan i 30 minuter på crosstrainern i ett riktigt bra tempo. Svett o energi! Jag älskar det! 

Jag hade tänkt o vila från träning imorgon o bara gå en promenad men ska såklart regna så blir nog ett benpass på morgonen för på kvällen är vi bortbjudna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0